my music

Saturday 24 December 2011

... syukur alhamdulilllah akhirnya dya bertemu kebahagiaan dya.. =) sy tumpang bahagiaa dgn suma e2... sbenarnya saya xmnta lebih2 pn saya juz nak tguk dya bahagiaa jew..chup dah bagi saya.. dah chup lama dya menderita ya allah.. ku mohon kepadaMU  berla kebahagiaan e2 tetap berkekalan 2k selamanya ! AMIN !  saya xkesaahh dya dgn sepa pn asalkan urg 2 mampu menjaga dya sebaik mgkin... saya taw dya ada kesakitan yg dya tanggung tp dya jnis yg xbgtw hal dya sm urglen tp jauh d sudut hati dya sy tw dya sedang memikul beban sakit yg amat berat ..i know dat ! >.<  saya syg dya sgt2 lebi dr saya syg diri sy sndri ... =.= tp klaw nhe yg terbaik saya merelakan sumanya ! ikhlas ! =))) 4 me teda yg lebi pntg dr melihat dya bahagiaaa... dat ol !  erm..sygss berbahagiaa lha eu k..bout me ? xpyh lha pkr sgt k..im ok here ! even pn sy sedih tp xpa sy masi kuat jalani suma nhe sorang2 ... hehehe ! dun think too much bout others k.. think of urself 1st ... jaga diri baik2 ok....jgn lupa mkn....jgn lupa ambik ubat2..jgn nakal2 cna k... bila2 eu perlukan sy ,sy owez da k... selagi umur sy masi d pnjangkan sy sntiasa da d cne k...  sy jnji sy tdk akn tangisi lae bnda yg sudah berlaku k.. sy try kuatkan hati... klaw bkn diri sndri yg tlg sepa lae kn ?? hehe... :)

No comments:

Post a Comment